• 26.02.25, 14:25

Macta Beauty asutaja: ilukaubanduses tähendab paigalseis tagasiminekut

Gaselli Kongressil astusid üles Macta Beauty omanikud ja õed Merilyn Veldi ja Gretel Kikkas, kes tõdesid, et ilukaubandus on nagu iluolümpia – konkurente tuleb sadade toodetega iga aasta juurde.
Gemer Grupi (kaubamärk Macta Beauty) omanikud, õed Gretel Kikkas (hallis pintsakus) ja Merilyn Veldi.
  • Gemer Grupi (kaubamärk Macta Beauty) omanikud, õed Gretel Kikkas (hallis pintsakus) ja Merilyn Veldi.
  • Foto: Andras Kralla
mitmendat aastat järjest gaselli ettevõtete edetabelisse, olles ainult üks viiest Eesti ettevõttest, kes midagi sellist on suutnud.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 13:56
Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Saated
  • 26.08.24, 15:15
Denim Dreami omanik leidis nipi, kuidas kasum koju tuua
Väikestes linnades on võimalik kasumit teenida, rääkis hiljuti Saue vallas uue Denim Dream’i peakontori avanud Põldma Kaubanduse omanik Heinar Põldma.
Saated
  • 29.10.24, 14:48
Jätkusuutlik e-kaubandus - kuidas on see võimalik?
E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.
Uudised
  • 06.12.24, 12:24
Nautica Keskuses avas uksed ilukaubamaja Douglas
Nautica keskuses jätkas Eestis laienemist rahvusvaheline kosmeetika ja parfümeeria preemiumtoodete ilukaupluste kett Douglas, avades oma seitsmenda poe, mis võtab enda alla 200 ruutmeetrit müügipinda.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele