Autor: Kaubandus.ee • 14. november 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Alkoholi märgistamine tasus end ära

Kange alkoholi maksumärgistamise kohustus selle aasta 1. juulist on toonud oodatava tulemuse – aktsiisi on laekunud arvestatavalt rohkem.

Võrreldes selle aasta juulikuud möödunud aasta juuliga, selgub, et kange alkoholi pealt on tasutud 4,5 miljonit krooni rohkem aktsiisi, kirjutas Eesti Päevaleht. Augustis oli tõus juba 18 miljonit, septembris 33 miljonit ning oktoobris 11 miljonit. “Tarbijad on teadlikud maksumärkide kasust ning ostavad maksumärgistatud alkoholi,” kommenteeris maksu- ja tolliameti pressiesindaja Liis Plakk.

Ka ameti kontrollid näitasid, et üleminek kange alkoholi maksumärgistamisele on läinud edukalt.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757