Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Alkoholi märgistamine tasus end ära
Kange alkoholi maksumärgistamise kohustus
selle aasta 1. juulist on toonud oodatava tulemuse – aktsiisi on laekunud
arvestatavalt rohkem.
Võrreldes selle aasta juulikuud möödunud aasta juuliga, selgub, et kange alkoholi pealt on tasutud 4,5 miljonit krooni rohkem aktsiisi, kirjutas Eesti Päevaleht. Augustis oli tõus juba 18 miljonit, septembris 33 miljonit ning oktoobris 11 miljonit. “Tarbijad on teadlikud maksumärkide kasust ning ostavad maksumärgistatud alkoholi,” kommenteeris maksu- ja tolliameti pressiesindaja Liis Plakk.
Ka ameti kontrollid näitasid, et üleminek kange alkoholi maksumärgistamisele on läinud edukalt.
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.