• 02.01.07, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

K-kohukesel on alanud sooduskampaania

Nädal aega Säästumarketis hinnaga 2.20 müügil olnud K-kohuke oli AS Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura sõnul vaid Säästumarketi sooduskampaania, mida kauplusekett erinevatele toodetele pidevalt korraldab.
Eesti Päevalehe küsimusele, et kas K-kohukesel on perioodil enne valimisi veel tulemas taolisi kampaaniaid, vastas Kambura esmalt: „Ma ei saa aru, miks K-kohukest valimistega seostatakse.”
„K-kohuke loodi selleks, et Kohukese brändile tähelepanu pöörata ja see on õnnestunud,” ütles Kambura. 2005. ja 2006. aasta tulemusi võrreldes kasvas Kohukese brändi kandvate toodete müük 22 protsenti.
Kambura sõnul on hetkel lahtisi otsi ning pakkumisi on tema sõnul tehtud. „Konkurents on suur, kuid me pöörame tähelepanu rohkem kvaliteedile ning ei saa igasuguste hinnapakkumistega alati nõus olla.” Näiteks VP Market müüb kohukesi madalama hinnaga kui 2.20 krooni ehk hinnaga 1.90 krooni.
Riigiprokuratuur lõpetas kriminaalmenetluse, mille käigus uuriti, kas K-kohukese reklaamiga on Eesti Keskerakond võtnud vastu varjatud annetuse. Kaitsepolitsei poolt läbiviidud kriminaalmenetluse käigus kogutud materjalidest nähtub, et AS Idea AD ning AS Kohuke kasutasid teadlikult ära Eesti Keskerakonna sümboolikat ning nad soovisid kohukesele teha võimalikult sarnase kujundusega reklaami.
Samas ei leitud tõendeid, et Eesti Keskerakonna liikmed oleks sõlminud või tellinud nimetatud äriühingutelt K-kohukese reklaami oma valimiskampaaniaks või muul ebaseaduslikul viisil selle vastu võtnud varjatud annetusena.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele