Kaubamaja kontsernile oli 2006. aasta
rekordiline. Käive kasvas 4,3 mld kroonini ehk 49%, teatas pressikonverentsil
Tallinna Kaubamaja Asi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Peamiste kasvuallikatena tõi Puusepp välja Selveri keti laienemise, 2005. aasta lõpus avatud Tartu Kaubamaja ja head müügitulemused Tallinna Kaubamajas.
Aasta oli väga hea kogu Eesti jaekaubandusele, kasvades 24% ehk 45 miljardi kroonini. See on SKP 12% tõusu taustal ka loomulik.
"Selgelt on märgata tarbimistrendide nihet, kus enam ostetakse kvaliteetsemat kaupa ja tähelepanu pööratakse rohkem iseendale. Kvaliteedi eest ollakse nõus ka rohkem maksma," lausus Puusepp. Samuti on muutunud toidukaupade müük, kuna järjest enam ostetakse valmistoitu.
Jaekaupmehed otsivad aktiivselt arenemisvõimalusi. Enim keskendutakse kvaliteedi tõstmisele. Peamine mure on siinkohal tööjõud. Kes ei suuda töötajaid paremini motiveerida, kaotavad konkurentsilahingus.
2007. aastaks Puusepp Eesti turule uusi sisenejaid ei prognoosi. Jätkub just positsioonide kindlustamine. Kaubamaja kontsernil on plaanis tegevust laiendada. Juba on sisenetud ka automüügi ja teeninduse turule. Nimelt on Kaubamaja käes KIA müük Eestis, Lätis ja Leedus. Välisriikidesse on plaanis minna ka muudes sektorites.