Maailma üks suuremaid magusatootjaid
Masterfoods loobub vabatahtlikult alla 12aastastele lastele suunatud
reklaamidest.
Euroopa Liit on ähvardanud keelata lastele suunatud mittekasuliku toidu reklaami, kui ettevõte ise asja ei reguleeri, vahendas Financial Timesi Rootsi majandusleht Dagens Industri. Põhjuseks tuuakse laste seas järjest enam leviv rasvtõbi.
Seni on Masterfoods teinud reklaami üle 6aastastele lastele, kuid nüüd tõsteti piir kõikjal maailmas 12 aastani.
Masterfoodsi kaubamärgid on muu hulgas Snickers, Bounty, Mars ja Uncle Bens. Kontserni reklaamikulutused kuuluvad maailma 30 suurima hulka.
Magusatootjatest on eapiirang Kraftil (8 a) ja Coca Colal (12 a), samas Nestlél ja Pepsil vanusepiirangut määratud ei ole.
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.