Kaubandus.ee  • 5. veebruar 2007
Jaga lugu:

Lastele suunatud Snickersi reklaam kaob

Maailma üks suuremaid magusatootjaid Masterfoods loobub vabatahtlikult alla 12aastastele lastele suunatud reklaamidest.

Euroopa Liit on ähvardanud keelata lastele suunatud mittekasuliku toidu reklaami, kui ettevõte ise asja ei reguleeri, vahendas Financial Timesi Rootsi majandusleht Dagens Industri. Põhjuseks tuuakse laste seas järjest enam leviv rasvtõbi.

Seni on Masterfoods teinud reklaami üle 6aastastele lastele, kuid nüüd tõsteti piir kõikjal maailmas 12 aastani.

Masterfoodsi kaubamärgid on muu hulgas Snickers, Bounty, Mars ja Uncle Bens. Kontserni reklaamikulutused kuuluvad maailma 30 suurima hulka.

Magusatootjatest on eapiirang Kraftil (8 a) ja Coca Colal (12 a), samas Nestlél ja Pepsil vanusepiirangut määratud ei ole.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt