Autor: Kaubandus.ee • 5. veebruar 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lastele suunatud Snickersi reklaam kaob

Maailma üks suuremaid magusatootjaid Masterfoods loobub vabatahtlikult alla 12aastastele lastele suunatud reklaamidest.

Euroopa Liit on ähvardanud keelata lastele suunatud mittekasuliku toidu reklaami, kui ettevõte ise asja ei reguleeri, vahendas Financial Timesi Rootsi majandusleht Dagens Industri. Põhjuseks tuuakse laste seas järjest enam leviv rasvtõbi.

Seni on Masterfoods teinud reklaami üle 6aastastele lastele, kuid nüüd tõsteti piir kõikjal maailmas 12 aastani.

Masterfoodsi kaubamärgid on muu hulgas Snickers, Bounty, Mars ja Uncle Bens. Kontserni reklaamikulutused kuuluvad maailma 30 suurima hulka.

Magusatootjatest on eapiirang Kraftil (8 a) ja Coca Colal (12 a), samas Nestlél ja Pepsil vanusepiirangut määratud ei ole.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757