Kaubandus.ee  • 14. veebruar 2007
Jaga lugu:

Eesti toidukaup murdis Saksa turule

Tänasest Saksamaal Aue linnas Simmeli poeketis müügis olevad Eesti toidukaubad peaksid näitama, kas siinsetel toidutöösturitel on Euroopa suurimas riigis lootust läbi lüüa ka oma kaubamärgi ja toodetega, kirjutas postimees.ee.

Eesti kaupade eksporti Saksamaale vedanud Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja turundusspetsialisti Piret Õunapuu sõnul saadeti esimese sammuna inimestele tutvumiseks partii erinevaid toiduaineid, mis Eesti ühisletil müüki pannakse.

«Kui inimestel nende vastu huvi on ning tööstused suudavad tarned tagada, on sakslased huvitatud ka suurematest partiidest,» tutvustas ta sõlmitud sakslastega kokkulepet.

E-Piima juhi Margus Murakase sõnul on Simmeliga saavutatud kokkulepet veel vara uue ajastu alguseks nimetada, kuid hea võimalus oma ekspordimahtu kasvatada on see igal juhul.

Tema kinnitusel on selline kanal ettevõtjale ka majanduslikult kasumlik. Eesti tooted võidavad Simmeli poodidest seetõttu, et kett on spetsialiseerunud erinevates riikides tehtud kauba müügile.

Eesti tööstustel on Euroopa jaekettidesse pääsemine raske peamiselt seetõttu, et ei suudeta suurkettide soovitavaid kaubakoguseid toota. Sestap on ekspordis seni piirdutud lähiriikidega.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt