• 15.02.07, 07:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Calvin Klein ja J-Lo avavad Tallinnas poe

Eestlaste kasvav jõukus on tõmmanud enda peale Calvin Kleini, J-Lo, Bershka ning mitme teise tuntud rõivabrändi pilgu, kes peavad nüüd aega õigeks siin oma esimene pood avada.
Praegu müüb Calvin Kleini rõivad näiteks Tallinna Kaubamaja, kuid kuu aja pärast avatakse Tallinnas esimene eraldi Calvin Klein Jeansi pood, kirjutab Äripäev.
"Põhimõtteliselt oleme seda poolteist aastat ette valmistanud," rääkis kaubamärgi jaemüüki korraldav Kaupo Kallermaa. "Ostujõud on eestlastel ikka viimase paari aasta jooksul tublisti kosunud," sõnas ta, miks Calvin Klein just sel aastal oma poe avada otsustas.
Teise põhjusena nimetas Kallermaa seda, et sobivat pinda ei suudetud varem leida.
Kallermaa sõnul on paljude brändide pilgud Tallinnal, kas või Pull and Bear ja Bershka, kuna nad on juba Lätis esindatud, siin aga veel mitte.
Jennifer Lopezi esindaja Svetlana Kerik sõnas, et ka neil on plaanis oma pood avada. Kerik tõdes sarnaselt Kallermaaga, et oma poe avamisel on probleem number üks sobiva pinna leidmine Tallinnas. "Eestis on väga raske pinda leida. Sellise brändi tingimused on väga kõrged," rääkis ta ning lisas, et nad tahaksid saada Viru keskusesse, kuid seal pole vabu kohti.
"Praegusel juhul on tõsiasi see, et isegi väga tuntud kaubamärgid ja tugevate kontseptsioonide esindajad peavad oma kaupluste avamise edasi lükkama, kuna lihtsalt Tallinnas ei ole saadaval piisaval hulgal atraktiivseid kaubanduspindasid," ütles Ülemiste Keskuse juht Guido Pärnits.
Sestap polegi kuskil näha Marks Spencerit, NewYorkerit, Oxblow'd, Scorpion Bay'd jt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 15:59
Uue põlvkonna kaubandusplatvormid muudavad jaemüügi tulevikku
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele