• 05.04.07, 09:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurpoe aprillinali tekitas segadust

Tallinnas asuva Ülemiste Keskuses loeti pühapäeval teiste aprillinaljade seas ette teade: "Lugupeetud külastajad! Seoses ummikuga Tallinna lennujaamas vabastage palun parkla. 15 minuti pärast maandub Ülemiste parklas Estonian Airi Oslo-Tallinn lend."
Pealtnägijate teatel ei saanud mitmed kunded naljast aru, jätsid ostmise pooleli ja tormasid autosid parklast minema sõidutama, kirjutas Eesti Ekspress.
"Kui meie naljad mõnes kliendis segadust tekitasid, on meil siiralt kahju ning sooviksime tema ees kindlasti vabandada," ütles keskuse turundusjuht Mai Vahtrik Ekspressile. "Uurisin ka meie turvateenistuse objektivanemalt, kellel on pühapäevasest päevast täielik ülevaade ja kellele [nalju ette lugenud] infolaua töötaja allub, kas mõni nali võis negatiivset reaktsiooni põhjustada või mõnda klientidest tegutsema panna - nende meeskond seda ei märganud."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 10:36
Digitaalne revolutsioon laonduses: Directo teenus WMS Direct aitas Farron Tehnika laoprotsessid uuele tasemele
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele