Autor: Kaubandus.ee • 5. aprill 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Suurpoe aprillinali tekitas segadust

Tallinnas asuva Ülemiste Keskuses loeti pühapäeval teiste aprillinaljade seas ette teade: "Lugupeetud külastajad! Seoses ummikuga Tallinna lennujaamas vabastage palun parkla. 15 minuti pärast maandub Ülemiste parklas Estonian Airi Oslo-Tallinn lend."

Pealtnägijate teatel ei saanud mitmed kunded naljast aru, jätsid ostmise pooleli ja tormasid autosid parklast minema sõidutama, kirjutas Eesti Ekspress.

"Kui meie naljad mõnes kliendis segadust tekitasid, on meil siiralt kahju ning sooviksime tema ees kindlasti vabandada," ütles keskuse turundusjuht Mai Vahtrik Ekspressile. "Uurisin ka meie turvateenistuse objektivanemalt, kellel on pühapäevasest päevast täielik ülevaade ja kellele [nalju ette lugenud] infolaua töötaja allub, kas mõni nali võis negatiivset reaktsiooni põhjustada või mõnda klientidest tegutsema panna - nende meeskond seda ei märganud."

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757