• 01.05.07, 16:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 uuendab logo

Mobiilsideoperaator Tele2 Eesti võtab maikuust kasutusele uue logo ja disaini, uus korporatiivne identiteet võetakse ühiselt kasutusele kõigi Tele2 ettevõtete poolt üle Euroopa, teatas firma.
Tele2 Eesti turundusdirektori Kristjan Seema sõnul toob Tele2 uus logo ja korporatiivne identiteet esile ettevõtte juhtiva turupositsiooni kvaliteetse ning soodsa mobiilsideoperaatorina. “Uus korporatiivne identiteet aitab paremini siduda erinevad tooteliinid ning turunduskampaaniad ühtseks tervikuks, mis võimaldab meil efektiivsemalt tegutseda ja jätkates kvaliteetse teenuse pakkumist parima hinnaga. Samuti annab see selge signaali klientidele, et Tele2 on tugev rahvusvaheline ettevõtte, mis tegutseb üle kogu Euroopa,” ütles Seema.
Ettevõtte uus korporatiivvärv on kollane, mis iseloomustab hästi Tele2 sõbralikku ja positiivset organisatsiooni. Seema sõnul väljendab kujunduses uue värvina esinev kollane ettevõtte dünaamilisust ning pidevat arengut, vastamaks klientide üha uutele vajadustele ja maitsele. “Kliendid ootavad meilt sõitu kollases liidrisärgis,” lisas Seema.
Tele2 Eesti värske korporatiivse identiteedi juhatab esimesena sisse Smart kõnekaardi reklaamikampaania, mille raames saavad kliendid reeglitele vastava laadimise korral 30% tasuta kõneaega.
Muutus toimub erinevates riikides järkjärgult, juuni keskpaigaks on logo ja sümboolika uuendatud juba kõikjal Eestis. Uue identiteedi töötas välja Rootsi reklaamiagentuuri Forsman Bodenfors tütarettevõte Happy.
Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 Eesti AS kuulub üle-euroopalisse Tele2 telekommunikatsiooniettevõtete kontserni, mis pakub teenuseid 29 miljonile kliendile 22 riigis. Eestis osutab Tele2 mobiiltelefoniteenust enam kui 500 000 kliendile. Tele2 eesmärk on pakkuda parima hinnaga kvaliteetseid mobiilsideteenuseid nii era- kui äriklientidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele