• 10.05.07, 09:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalevi turundusjuht taotleb kaubamärki Pronkssõdur

Kommivabriku Kalev turundusjuhi Alar Pinki firma Mosaic esitas taotluse registreerida oma nimele kaubamärk Pronkssõdur. Taotlus puudutab nelja tooteklassi alkoholist ja õllest kuni rõivaste ja õppematerjalideni.
Pink ütles Ekspressile, et tal ei ole täpset ideed, kuidas kaubamärki kasutada. "Mul oli see avaldus juba meelest läinud," ütles ta. "Esitasin ta ju aasta tagasi. Vaatan ikka ringi, mis nimed on kuumad."
Muuhulgas soovib ta oma nimele saada ka kaubamärki Jokk.
Praegu on nii Pronkssõduri kui ka Joki paberid menetlemise faasis. Pink märkis, et arvestades praegust olukorda pole ta sugugi kindel, kas riik üldse Pronkssõduri kaubamärgi talle annab.
Pärast Pronkssõduri hiljutist minemaviimist Tõnismäelt teatasid Vene partnerid Kalevile, et lõpetavad tema kommide ostmise.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele