Baltika Grupi maikuu müügitulu ulatus 96,3
miljoni kroonini, kasvades aastaga 44%. Ettevõtte jaemüük kasvas 49% ja
hulgimüük vähenes 4%.
Enim kasvas mais jaemüük Venemaal (eelmise aastaga võrreldes 160%), Lätis (48%), Leedus (41%), Ukrainas (39%) ja Eestis (34%), teatas ettevõte.
Mai lõpu seisuga oli Baltika Grupil 124 kauplust müügipinnaga 23 011 ruutmeetrit. Kuu jooksul avati kaks poodi: üks Eestis ja üks Lätis. Kokku avati esimesel poolaastal 16 uut poodi, sest juunis enam avamisi ei toimu. Teisel poolaastal on planeeritud avada 8-11 poodi, mille tulemusena tõuseb Baltika Grupi poodide arv aasta lõpuks 132-135-ni.
Viie kuu kokkuvõttes ulatusid Grupi müügitulud 451 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 39%.
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.