Jaga lugu:

Allahindlus meelitab ka tavahinnaga ostma

Paljude jaemüügifirmade turundus on üles ehitatud pidevatele allahindlustele, mille abil inimesed poodi meelitatakse ja seeläbi ka tavahinnaga toodete müüki suurendatakse.

Selliste firmade hulka kuuluvad näiteks K-Arvutisalong, mööblipoed Sotka ja Asko ning satelliittelevisiooni pakkuv Viasat, kirjutas Äripäev.

"See on üks oluline osa meie ärikontseptsioonist," teatas K-Arvutisalongi marketingiosakonna juht Taavi Raidma. Igas kuus korraldatavad allahindlused on edukalt aidanud müüki suurendada. "Lepime tarnijatega kokku tooted, mida soodsalt müüa saame. Nende abil on meil võimalik teha lisamüüki ja nii müüme ka tavahinnaga tooteid," selgitas Raidma.

"Suured allahindlused on meil jaanuari- ja juulikuus ning need kestavad terve kuu," selgitas Sotka ja Asko mööblikaubamajasid juhtiva Indoor Groupi tegevdirektor Niko Romanainen. Kuna mudelid vahetuvad, siis on allahindluste käigus hea vanad tooted ja näidised maha müüa.

Väiksemad kampaaniad, nagu Must müük või Diivanipäevad, kestavad vaid nädalavahetuse või maksimaalselt nädala. "Kliendile peab kogu aeg kampaaniaid ja pakkumisi tegema ning näitama, mis meil uut on," põhjendas Romanainen ning kinnitas, et kampaaniad tasuvad end ära.

Reklaamiagentuuri Tank tegevjuht Joel Volkov leiab, et see on igati normaalne käitumine ning ilmselt jääb alati toimima. Kui vaadata laiemalt, siis on see omane ka telekommunikatsioonifirmadele ja supermarketitele. Põhimõte on välja käia n-ö majakas, mis püüab inimesi ja mille tulemusena saab talle midagi maha müüa.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee