• 13.07.07, 11:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja kahekordistas müüdud KIAde arvu

Tallinna Kaubamaja esimese poolaasta müügitulemustest selgub, et sel aastal müüdi pea kaks korda rohkem KIAsid kui eelmisel aastal.
Autokaubanduse 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 374 miljonit krooni
(23,9 miljonit eurot). Müüdi 1429 uut sõidukit, mis on 794 uut sõidukit rohkem kui 2006. aasta I poolaastal, teatas ettevõte börsile.
Tallinna Kaubamaja kontserni 2007. aasta esimese poolaasta kogu müügitulu oli 2,8 miljardit krooni (178,2 miljonit eurot), mis tähendab käibe pea kasvu pea poole võrra.
Eelmise aasta võrreldava perioodi müügitulu oli 1,9 miljardit krooni (121,1 miljonit eurot). Seega oli kasv oli 47%. 2006. aasta esimese poolaasta müügitulus aga puudus autokaubanduse ärisegmendi müügitulu.
A-Selveri 2007. aasta esimese poolaasta müügitulu oli 1,7 miljardit krooni (110 miljonit eurot), mis on 32% enam kui eelmise aasta samal perioodil. 2007. aasta I poolaastal tehti Supermarketitest 12,6 miljonit ostu, mis on 15% enam kui 2006. aasta I poolaastal.
Kaubamajade ärisegmendi 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 693,5 miljonit krooni (44,3 miljonit eurot), kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 23%. 2007. aasta I poolaastal sooritati Kaubamajadest 4,1 miljonit ostu, mis on 8% enam kui 2006. aasta I poolaastal.
Kinnisvarade ärisegmendi 2007. aasta I poolaasta müügitulu oli 20,0 miljonit krooni (1,3 miljonit eurot), kasvades aastaga ligi 9%. Segmentide vaheline müügitulu oli 28,8 miljonit krooni (1,8 miljonit eurot), kasvades aastaga 1%.
I poolaasta müügitulu mõjutas elanikkonna ostujõu kasv ning soodne majanduskeskkond.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 15:59
Uue põlvkonna kaubandusplatvormid muudavad jaemüügi tulevikku
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele