• 14.08.07, 15:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja kvartalikasum kosus kolmandiku

Tallinna Kaubamaja teise kvartali kasum kasvas mullu sama perioodiga võrreldes 31 protsenti, 93,6 miljoni kroonini, teatas firma börsile.
Ettevõtte käive kosus teises kvartalis 48%, 1,517 miljardi kroonini.
Tallinna Kaubamaja kontserni müügitulu kasvas 2007. aasta I poolaastal võrreldes 2006. aasta sama perioodiga 48% 2,8 miljardi kroonini, mida on 909 miljonit krooni enam kui aasta varem. Puhaskasum kasvas 169 miljoni kroonini, mis on 68 miljonit enam kui 2006. aasta samal perioodil. 2006 aasta I poolaasta puhaskasum oli 101 miljonit krooni.
Kaubamajade ärisegmendi müügitulu 2007. aasta esimesel poolaastal oli 694 miljonit krooni, kasvades võrreldes samaväärse perioodiga 2006 aastal 23,5%, 132 miljoni krooni võrra. Aruandeperioodi kasum võrreldes eelneva aastaga kasvas 37,5 miljoni krooni võrra.
Supermarketite ärisegmendi müügitulu 2007 aasta I poolaastal oli 1724 miljonit krooni, kasv võrreldes samaväärse perioodiga 2006 aastal 32%, 417 miljoni krooni võrra. Aruandeperioodi kasum võrreldes eelneva aastaga kasvas 33 miljoni krooni võrra.
Kinnisvarade ärisegmendi müügitulu 2007 aasta I poolaastal koos segmentide vahelise müügituluga oli 46 miljonit krooni, vähenedes samaväärse perioodiga 2006. aastal 8,6 miljoni krooni võrra. Müügitulu vähenemine on tingitud arvestuspõhimõtete muutusest 2007. aastal. 2007 aasta majandustulemus ei sisalda kontserni pindade kommunaalteenust.
Aruandeperioodi kasum võrreldes eelneva aastaga vähenes 14,2 miljoni krooni võrra. Kasumi vähenemine on tingitud 2006. aasta I poolaastal saadud ühekordsest erakorralisest tulust ning seose arendusprojektidega Lätis.
Autokaubanduse ärisegmendi müügitulu I poolaasta oli 369 miljonit krooni ning kasum 6,2 miljonit krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 15:59
Uue põlvkonna kaubandusplatvormid muudavad jaemüügi tulevikku
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele