• 08.01.08, 13:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma kassasüsteem välistab öise alkoholimüügi

Prisma Peremarket kasutab oma kauplustes uut alkoholimüügi kontrollsüsteemi, mis takistab alkoholi kassast läbi löömist ajavahemikus 20.00-8.00.
Eelmise aasta sügisel võttis Prisma Peremarket kasutusele kontrollsüsteemi, mis aitab ära hoida alkoholi- ja tubakatoodete müüki alaealistele. Kassasüsteemi arendamise eesmärk on kassapidajate töö lihtsustamine alkoholimüügi piirangutest kinnipidamiseks, teatas poekett.
Prisma Peremarketi tegevjuhi Janne Lihavaineni sõnul muudab uus süsteem kassapidajate töö lihtsamaks. „Uus süsteem aitab vältida vaidlusi ostjatega, kes püüavad müüjaid survestada alkoholi müüma ka pärast kaheksat,” märkis Janne Lihavainen.
Ajavahemikus 20.00-8.00 kuvavad Prisma Peremarketi kassamasinad vastava toote triipkoodi lugemisel teate, et kõikide sortimendis olevatele alkoholitoodete müük on keelatud. Kontrollsüsteem toimib juba Mustamäe Prismas, eilsest juurutati süsteem Kristiines asuvas Prisma Peremarketis. Teistes Prisma Peremarketites tuleb süsteem kasutusele lähiajal.
Prisma Peremarket on varem oma hüpermarketites sisse viinud kontrollsüsteemid, mis aitavad kassapidajatel ära hoida alkoholi- ja tubakatoodete müüki alaealistele. Nimelt ilmub Prisma Peremarketite kassamasinate ekraanidele alkoholi- ja tubakatoote läbilöömisel märge, mis tuletab müüjale meelde vajadust kontrollida ostja vanust. Prisma uuenduse tulemusel algatas Tallinna linnavolikogu liige Tarmo Kruusimäe eelnõu, mille kohaselt vanuse meeldetuletussüsteem tuleks muuta alkoholiga kauplevates poodides kohustuslikuks.
Prisma Peremarket on Põhjamaade juurtega kaubanduskett, mis tegutseb nii Soome, Eesti kui ka Läti turgudel. Eestis tegutseb Prisma Peremarket alates 2000. aastast. Prisma Peremarket annab Eestis tööd ligi 700 inimesele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele