Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits ütles,
et nende majas detsembris ostuaktiivsuse langust ei täheldatud, samas langes
inimeste üldine ostuhuvi juba mõned kuud varem.
"Meie Ülemistes ostuaktiivsuse langust ei täheldanud," kommenteeris Pärnits. "Kui ostuaktiivsus siduda ostude arvu ja selle tõusuga võrreldes aastataguse ajaga, siis oli ta erinevatel kuudel aasta lõikes 6-18% ja detsembris oli tõus 12%. Nii et mingit ostuaktiivsuse vähenemist ei saanud siit küll välja lugeda. Küll aga kui vaadata aastat tervikuna, siis ostuaktiivsuse tõus on mitte küll oluliselt, kuid siiski, aasta teisel poolel vähenenud."
Ülemiste keskuses asuvate kaupluste kogukäive oli 2007. aastal 1,87 miljardit krooni, mida oli 25,5% rohkem kui 2006. aastal. Keskust külastas aasta jooksul 5,85 miljonit inimest, kes sooritasid 6,15 miljonit ostu.
Pärnits märkis, et külastuste arv kasvas aasta jooksul 10%, mida nad ise loevad väga heaks tulemuseks. Keskmine ostusumma suurenes aasta jooksul 13% ja oli mullu rekordiline 304 krooni, lisas Pärnits.
Aasta jooksul avati Ülemiste keskuses mitmeid uusi kauplusi, mis esindavad ka selliseid tuntud kaubamärke nagu Celio, Pierre Cardin, Vila, The Body Shop ja OVO. Lähiajal avatakse Ülemiste keskuses Eesti esimene Edc by Esprit brändipood."Tervikuna võis aastat lugeda kordaläinuks ja prognoositust isegi pisut paremaks," kommenteeris Pärnits. Alanud aastalt ootab ta 10-15%-list käibekasvu.
Seotud lood
Kujuta ette, et su lemmiknäitleja uus film on just esilinastunud. Sul on võimalus seda vaadata ka kodus, kuid ometi otsustad minna kinno. Või mõtle, miks investeerid kodus suurde 4K telerisse, kui saad Netflixi vaadata ka tahvlis või nutitelefonis? Vastus on tegelikult lihtne: kvaliteet.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele