Endine AS Pakterminali peadirektor ja
transiidiekspert Raivo Vare ütles, et Pärsia lahe piirkonda investeerides peaks
turgu lähedalt tundma, kuid Eesti kütuseärile see mingit kasu tema sõnul ei
tooks.
Vare nentis, et Eesti kütuseäri Pärsia lahe piirkonnas asuvatesse naftarikastesse riikides investeerides midagi ei võidaks, kuna Eesti on hoopis teises turusegmendis.
„Ise mitte. Ei tunne seda piirkonda,“ rääkis Raivo Vare, kes vastupidiselt Rain Lõhmuse soovitusele paigutada vaba raha Pärsia lahe ääres paiknevatesse riikidesse, seda ei teeks.
Vare sõnul teab ta ainult natuke piirkonna makromajanduslikust poolest, kuid ütleb, et seal investeerides peaks ise kohal olema. „Tundmatud turud on seal.“ Teisalt tõdes Vare, et riigid pingutavad rahvusvahelisteks keskusteks saamise nimel eriti viimasel ajal väga tõsiselt.
Rain Lõhmus soovitas LHV Finantsportaalis avaldatud artiklis investoritel oma vaba raha 10-35% ulatuses paigutada Pärsia lahe piirkonda, kus järgnevatel aastatel on oodata korralikku majanduskasvu.
Seotud lood
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Enimloetud
3
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
5
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Viimased uudised
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele