Viimasel ajal kerkib internetiavarustesse mujal maailmas populaarseks saanud portaalide eestindatud variante üksteise võidu. Näiteks hiljuti loodud hinda.ee nimeline portaal, mille loojate Marko Daljajevi ning Mikko Helbma mõte on lihtne, kuid, nagu väidavad eksperdid, üsnagi kaval, sest tegemist katmata jäänud nišiga - kasutajad saavad kogu oma pahameele ja kibestuse või, vastupidi, poolehoiu firmade peale välja elada. Kui üldistada, on tegemist nagu Ekspress Hotline'iga, kus lisaks kontaktidele ka laitus, leim ja kiitus juures.
"Eestis soovime võtta koha suurima ettevõtete otsingumootorina, kus lisaks aadressile saab kasutaja oluliselt rohkem infot lähtuvalt teiste kasutajate kogemustest," räägib OÜ Hinda juht Helbma suursugustest plaanidest. Portaali plaanid on lausa nii suured, et suu vajub lahti: "Kui oleme suutnud laieneda viie aastaga kümnesse riiki, omame 8-10 miljonit kasutajat, siis meie praegune kalkulatsioon näitaks kasumiks 50 miljonit krooni aastas," avaldab Heibma.