• 25.03.08, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Restorani omanik: siiras teenindus varjutab tehnilised vead

Bonaparte´i kohviku, restorani ja Deli omanik Kadri Kroon ütles, et siiras teenindus on parim ning tehniliselt võib alati vigu teha.
„Eelmisel nädalavahetusel Vene tänava kohvikus Josephine, kus teenindajateks olid Vene noormehed,“ vastas Kroon päevaküsimusele „Kus oled head teenindust kohanud?“. „Nad olid väga siirad ja avatud, kuigi neil polnud kogemust,“ lisas ta.
„Mulle meeldib personaalne teenindus. Südamega teenindus on parim, tehniliselt võib alati vigu teha,“ ütles Kroon.
Ta rääkis, et Eestis töötatakse teenindajana lühikest aega ning lühikese ajaga ei jõua profiks saada. „Parimad teenindajad on läinud välismaale kogemuse ja raha pärast,“ lisas Kroon.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 10:36
Digitaalne revolutsioon laonduses: Directo teenus WMS Direct aitas Farron Tehnika laoprotsessid uuele tasemele
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele