Rõivaste müügi kasv Lätis aeglustub sel
aastal viie kuni kümne protsendini, kirjutab ajalehele Dienas viitav
uudisteagentuur Bloomberg.
Müügikasvu aeglustumine mõjutab nii Läti suurimat rõivaste jaemüüjat Aprangat kui ka Eesti suurimat jaemüügiketti Baltika. Baltika müük kasvas seal eelmisel aastal 40 protsendi võrra 144,7 miljoni kroonini. Möödunud aastal moodustas müük Lätis 15 protsenti Baltika jaemüügi kogukäibest.
Selle aasta esimestel kuudel on Baltika müük Lätis kasvanud jaanuaris ning märtsis vastavalt seitse ning viis protsenti, veebruaris aga 28 protsenti. Osaliselt võib veebruari suurt müügikasvu seletada lisapäevaga liigaastal. Baltika kolme esimese kuu jaemüügi käive kokku kasvas eelmise aastaga võrreldes viie protsendi võrra 225 miljoni kroonini.
Baltika avaldab esimese kvartali majandustulemused 24. aprillil.
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.