• 09.04.08, 15:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rõivaste jaemüügi kasv Lätis aeglustub

Rõivaste müügi kasv Lätis aeglustub sel aastal viie kuni kümne protsendini, kirjutab ajalehele Dienas viitav uudisteagentuur Bloomberg.
Müügikasvu aeglustumine mõjutab nii Läti suurimat rõivaste jaemüüjat Aprangat kui ka Eesti suurimat jaemüügiketti Baltika. Baltika müük kasvas seal eelmisel aastal 40 protsendi võrra 144,7 miljoni kroonini. Möödunud aastal moodustas müük Lätis 15 protsenti Baltika jaemüügi kogukäibest.
Selle aasta esimestel kuudel on Baltika müük Lätis kasvanud jaanuaris ning märtsis vastavalt seitse ning viis protsenti, veebruaris aga 28 protsenti. Osaliselt võib veebruari suurt müügikasvu seletada lisapäevaga liigaastal. Baltika kolme esimese kuu jaemüügi käive kokku kasvas eelmise aastaga võrreldes viie protsendi võrra 225 miljoni kroonini.
Baltika avaldab esimese kvartali majandustulemused 24. aprillil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele