Prisma Peremarket on otsustanud siseneda
Eestis supermarketite turule. Uue supermarketite keti tugevuseks peab Prisma
Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen sarnaselt Prisma hüpermarketitele soodsat
hinnataset koos hea teeninduse ja laia kaubavalikuga.
Praegu on Prisma Peremarket Eesti turul 5 hüpermarketiga Tallinnas. Uus supermarketite kett hakkab kanda S-Marketi nime, teatas ettevõte.
„Oleme võtnud vastu otsuse siseneda Eesti supermarketite turule. Paralleelselt Prisma hüpermarketile sobivate pindade otsingutega Eesti suuremates linnades oleme alustanud kuni 10 000 elanikuga linnades oma supermarketitele sobivate asupaikade otsinguid. Lisaks võimaldavad supermarketid paindlikku laienemist Tallinna nendesse piirkondadesse, kus me ei ole täna Prisma hüpermarketitega“ ütles Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen.
Uue supermarketite keti tugevuseks peab Janne Lihavainen sarnaselt Prisma Peremarketile soodsat hinnataset koos hea teeninduse ja laia kaubavalikuga. Prisma Peremarketi emafirma SOK kontseptisooni kohaselt peavad kontserni hüper- kui supermarketid olema turul omas kategoorias kõige soodsamad.
„Kuna hüpermarketi ehk suurema poe kontseptsioon on efektiivsem kui supermarketi oma, jääb Prisma hüpermarketite eesmärgiks endiselt Eesti kõige soodsama ostukorvi pakkumine, koos laia valiku ja hea teenindusega. Avatava supermarketite keti eesmärk on olla selge hinnaliider supermarketite kategoorias. Vaadates tänaseid turu arenguid ning tarbijate ootusi on soodsa hinna ja hea kvaliteeditasemega supermarketi ketile Eesti turul kindlasti ruumi,“ sõnas Lihavainen. Uus supermarketite kett hakkab kandma S-Marketi nime.
Võrreldes hüpermarketiga on supermarketid oma pindalalt väiksemad ning nendes müüdava tarbekauba osakaal on väiksem kui hüpermarketites. Supermarketis moodustavad põhiosa toidukaubad, kuid lisaks on saadaval valik esmatarbekaupu, nagu sokid, pesupulbrid, seebid jne. Võrreldes hüpermarketitega paiknevad supermarketid tarbijate kodudele lähemal ning ka väiksemates asulates.
„Kui standardite kohaselt jääb ühe supermarketi suurus vahemikku 300-2500 m², siis plaanime oma uued supermarketid rajada pindadele 1500-3000 m², mis ületab turu keskmist ja võimaldab pakkuda laiemat tootevalikut ja rohkem avarust liikumiseks,“ lisas Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen.
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
5
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Viimased uudised
Võimas! Ühel hulgimüügifirmal 91 mln euro eest riigihankeid
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele