Autor: Kaubandus.ee • 9. mai 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Noop: Saku kommunikatsioonijuht tehku endale termind selgeks

A.Le Coqi juhtaja Tarmo Noop ütles aripaev.ee-le vastuseks Saku kommentaarile, et Saku õlletehase kommunikatsioonijuht võiks joogituru terminid endale selgeks teha.

"Nagu oma online-intervjuus ütlesin, on A. Le Coq tõepoolest liider Eesti joogiturul, mis hõlmab lisaks õllele ka teisi joogisegmente nagu siider, longdrink, karastusjook, vesi, energiajook jms. See ei ole mingi jama, vaid fakt," ütles Noop

Saku Õlletehase kommunikatsioonijuht Priit Põiklik ütles aripaev.ee-le, et täna online-intervjuus lugejate küsimustele vastanud A.Le Coqi juhtaja Tarmo Noop ajab jama. Lisaks tõi Põiklik kujundliku näite, et kui on kaks vorstivabrikut, ent üks toodab ainult vorsti ja teine ka kanu ja mune, siis ei saa nende andmeid võrrelda.

"Joogiturul konkureerime Sakuga pea kõigis samades tootekategooriates ning selle alla ei kuulu ei munad ega kanad," ütles selle peale Noop.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700