Autor: Kaubandus.ee • 17. juuni 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Viinavabrik peibutab alalisi kundesid soodushinnaga

Liviko püüab kliente oma esinduspoodidesse meelitada harvaesineva kliendikaardisoodustusega, hõbeklient peab ostma 300 krooni eest napse kuus, et järgmise 30 päeva jooksul saada vägijooke 4% võrra odavamalt, 600 krooni eest napsitav kuldkunde saab hinnaalandust 5%.

Ettevõtte juhatuse esimees Janek Kalvi selgitab, et hõbe- ja kuldjoodikuid peibutades peetakse silmas siiski turiste, keda on igast viiest ostjast neli, kirjutas SL Õhtuleht. Põhjanaabrid käivad regulaarselt Tallinnas kaubareisidel ja ägavad, kui peavad ka sõpradele hulgakaupa napsi kaasa tirima, nüüd on siis kaardiomanikel võimalus odavamalt saada. Suurel joodikul võib hind alaneda lausa hulgihinnani välja.

"Vaevalt keegi konstrueerib oma majanduslikku käitumist nii, et suurendab tarbimist, et saada kaupa soodsamalt," arutleb ta. Kalvi möönab, et kohalikule inimesele võivad kliendikaardi tingimused näida harjumatud, aga kaarte on tema sõnul antud ümmarguselt 1200, neist 95% välismaalastele.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700