• 25.06.08, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommentaar: õnneks on ainult igavad reklaamid igal pool väljas

Reklaamibüroo Korpus copy Allan Hmelnitski tõdeb aripaev.ee-le saadetud kommentaaris, et õnneks ainult hallid ja igavad reklaamid igal pool väljas, saab rahulikult suve nautida.
Armas lugeja. Praegu on selline tore suveaeg, kus tuleb nautida loodusnähtuseid - äikest, päikest, vett ja vilet. Ja kui tavaliselt inimesed kaeblevad reklaami ahistava lopsakuse üle, siis praegu selleks põhjust pole. Õnneks ainult hallid ja igavad reklaamid igal pool väljas. Võime rahulikult suve nautida ja omi mõtteid mõelda. Aitäh reklaamitegijad!
Ainsad, kes silma torkasid olid mõned automüüjad, kes väheke pungestasid. Näiteks Mere puiesteel oli üks auto majaseina peale rippuma tõmmatud. Täitsa ohtliku mulje jättis. Mina sinna reklaami alla igaks juhuks ei läheks. Ja Õismäe poole sõites oli üks autoplats vaese VW põrnika posti otsa ajanud. See ka vahva müüginipp - pane kaup posti otsa, küll siis ostetakse.
Ah jaa, veel panin tähele, et just nüüd suve hakul on ilmunud hästi palju toredaid lastele suunatud alkohoolseid jooke turule. Igasugused kommimaitsega lahjad laked, millega "barely legal" tüdrukutel hea oma ajusid pehmeks tõmmata. Ja reklaamid on ka neile vastavad - sellised, mida minu 10aastane tütar on märganud ja kiidab. Näiteks lastefilmi stiilis lugu arheoloogionust, kes leiab maa seest vanaaegse pudeli, mille abil ürginimesed peo käima tõmbasid. Aitäh, meie omal ajal pidime koolipidudel haljast viina või õlut kaanima, meie lastele on aga lahked onud kommiloputusvee ise viinaga ära seganud. Suur, suur tänu ja ilusat suve.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele