Viking Motorsi juhatuse esimees Üllar
Tanibergi sõnul on automüügi kukkumine 25% täiesti normaalne Eesti jahtuvas
majanduses.
"Täiesti normaalne müük Eesti jahtuvas majanduses. Olles Eesti automüügis 15 aastat osalenud, tõmban natuke paralleele 1997 ja 1998. aastaga. Eelmise aasta müüginumbreid ületada ongi tänases majanduskeskkonnas kaunis keeruline. Samas on marke ja mudeleid, mille müük on kasvanud, aga üldmüük on muidugi langenud võrreldes eelmise aastaga," kommenteeris ta automüügi 25%list langust.
"Ameerikas toodetud ja Euroopas uutena müüdud autode müüginumbrid kajastavad üldjoontes turu trende ehk siis müük on languses. Peale Hummeri, mida on Eestis müüdud lausa 50% enam kui 2007. aastal. Selle põhjus pole aga mitte eestlaste suur Hummeri lembus vaid Cadillac Corvette Hummer Europe alustas eelmise aasta teises pooles Euroopas uue müügistruktuuriga ja ka Eestis alustas tegevust esimene ametliku müüja ja teenindaja - As Viking Motors. Eelmise aasta lõpul avatud müügisalong ja mudelite värskendused ongi kasvanud müüginumbrite põhjuseks. Mis aga puutub kaubamärgi müüki, siis sarnaseid mõtteid arendavad ka teised suured autotootjad. Erinevaid brände on müüdud ja ostetud läbi aegade ja usun, et see jätkub ka edaspidi. Täna on jätkuvalt võimalik tellida ja osta Hummeri erinevaid mudeleid," vastas ta, kuidas Ameerika autode müük edeneb.
"Võrreldes 2007. aastaga tõusvaid müüginumbreid annab ilmselt oodata. Müüginumbrid muutuvad ikka koos majandusega," ennustas mees.
Seotud lood
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele