Autor: Kaubandus.ee • 4. juuli 2008

Rimi: Eesti tugevat õlletarbimise kultuuri reklaam ei kõiguta

Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja sõnul on eestlane õllejooja rahvas ja reklaamimahu suurendamine või vähendamine tarbimisele kiiret mõju ei avalda.

„Õlletarbimise kultuur on Eestis tugevalt välja arenenud. Oluline reklaamimahu suurendamine või vähendamine ei pruugi seega kaasa tuua erilisi muudatusi tarbijaskonna suuruses, vähemalt mitte paari aasta jooksul,“ ütles Mägioja aripaev.ee päevaküsimusele vastates.

„Üksiku toote või brändi reklaamid avaldavad kogu kategooriale suuremat mõju, kui tegemist on täiesti uut laadi, senini vähe reklaamitud või väikese tarbijaskonnaga toodetega,“ rääkis turundusjuht ning lisas, et tänases turusituatsioonis suunavad õllereklaamid pigem ostuotsust ühe või teise brändi kasuks, samas kui mitte-alkohoolsete õllede reklaam võiks mõjuda müükide suurenemisele kogu kategoorias.

A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noop tõi Eesti Õlletootjate Liidu uuringu tutvustamisel välja, et reklaam ei mõjuta inimesi rohkem õlut jooma, millest tulenevalt küsis aripaev.ee tänase päevaküsimuse raames kas te usute, et reklaam ei mõjuta õlletööstust.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354