Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Õllesõber: ootan, et majanduslangus paneks kaupmeestele vastu hambaid
Õllesõber Juku-Kalle Raid ütles
aripaev.ee-le, et ootab pikisilmi, millal alkoholiga spekuleerinud
kaubandusketid majanduslanguselt vastu hambaid saavad.
"See on tüüpiline kaubanduskettide käitumine," kommenteeris Raid tõsiasja, et suuremad kaubandusketid enne alkoholiaktsiisi 20% tõusu Saku Õlletehase lao tühjaks ostsid ning odavalt saadud õllele kohe nii aktsiisitõusu kui ka kopsakama kasumimarginaali otsa keevitasid.
"Küsimus pole ainult õlles. Ma ei tea ühtegi kaubandusketti, mis tarbijale mõtleks. Näiteks müüvad pidevalt mädanevat köögivilja. Ootan pikisilmi, et majanduslangus neile vastu hambaid paneks," rääkis Juku-Kalle Raid.
Raid ütles, et õllesõber elab ehk 1-2 kroonise hinnatõusu üle, kuid aktsiisitõusu varjus toimunud kahenädalane raha kokkukühveldamine polnud lihtsalt eetiline. "Kes õlut joob, siis tühja tal sest kroonist-kahest, aga see on lihtsalt nõme," sõnas ta.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.