• 04.11.08, 16:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TV3: uus seadus mõjutab alkoholifirmade telekäibeid

TV3 müügiosakonna juht Kert Kangert ütles, et kindlasti hakkab lahja alkoholi reklaamimise algusaja nihutamine tunni võrra mõjutama alkoholifirmade telekäibeid.
"Kindlasti mõjutab lahja alkoholi reklaamimise algusaja nihutamine tunni võrra tulevikus alkoholifirmade telekäibeid," ütles Kangert. "Kuid praegu ei ole see tuntav, sest hooaeg (kevad/suvi) on läbi," lisas ta.
1. novembril kehtima hakanud seaduse kohaselt on alkoholi reklaam ringhäälingus lubatud alates õhtul kella üheksast kuni hommikul kella seitsmeni, olenemata sellest, kui kange alkoholiga on tegemist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele