Väide kaupmeeste ahnusest võib
esmapilgul tunduda imelik, sest kõikjal ilutsevad reklaamid kuni
70protsendilistest allahindlustest, paraku saavad kohutava tünga need, kes seda
usuvad, sest tegelikult küündivad juurdehindlused kosmosesse.
Pierre Cardini poes jäi ajakirjanikule silma mantel, mida pood müüs alguses hinnaga 4095 krooni ning hinnati hiljem 3275 krooni peale ja nüüd maksab see 2050 krooni, kirjutas Eesti Ekspress.
Ajakirjanik teeb eksperimendi korras ettepaneku osta kaup ära 1500 krooniga, millega müüja peale viivukest mõtlemist ei nõustu.
"See läheks juba alla omahinna. 2050 on viimane piir!"
"Kas teil on sajaprotsendilised juurdehindlused tavapärased?"
Müüja: "Oh, see on isegi vähe veel. Kui te vaid teaksite, mis tegelikult hindadele otsa pannakse!" Tema tahtvat palka saada, keskus üüri jne.
Taoliselt või harva väikese allahindlusega lõppevad ka ajakirjaniku ülejäänud poekülastused sel päeval.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.