Kaubandus.ee  • 12. veebruar 2009
Jaga lugu:

Eesti kaupmees kitsale ajale vaatamata ahne

Väide kaupmeeste ahnusest võib esmapilgul tunduda imelik, sest kõikjal ilutsevad reklaamid kuni 70protsendilistest allahindlustest, paraku saavad kohutava tünga need, kes seda usuvad, sest tegelikult küündivad juurdehindlused kosmosesse.

Pierre Cardini poes jäi ajakirjanikule silma mantel, mida pood müüs alguses hinnaga 4095 krooni ning hinnati hiljem 3275 krooni peale ja nüüd maksab see 2050 krooni, kirjutas Eesti Ekspress.

Ajakirjanik teeb eksperimendi korras ettepaneku osta kaup ära 1500 krooniga, millega müüja peale viivukest mõtlemist ei nõustu.

"See läheks juba alla omahinna. 2050 on viimane piir!"

"Kas teil on sajaprotsendilised juurdehindlused tavapärased?"

Müüja: "Oh, see on isegi vähe veel. Kui te vaid teaksite, mis tegelikult hindadele otsa pannakse!" Tema tahtvat palka saada, keskus üüri jne.

Taoliselt või harva väikese allahindlusega lõppevad ka ajakirjaniku ülejäänud poekülastused sel päeval.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt