Autor: Kaubandus.ee • 15. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Borjomi kasutuslitsents avalikule pakkumisele

Gruusia majandusarengu ministeerium teatas, et lähipäevil kuulutatakse välja avalik konkurss Borjomi mineraalvee kaubamärgi kasutamiseks.

Kes konkursi võidab, võib kaubamärki kasutada 25 aastat. Esialgse hinnangu järgi maksab 25-aastane kaubamärgi kasutusluba ligikaudu kaheksa miljonit USA dollarit, vahendab Läti Delfi Interfaksi.

Avaliku konkursi järgi tekkis vajadus, sest märtsis lõpeb ministeeriumi leping praeguse Borjomi kaubamärgi kasutaja Georgian Glass Mineral Watersiga. Nimetatud firma on Borjomi brändi kasutanud 1997. aastast alates, kusjuures on seda ka 10 aasta jooksul korduvalt pikendanud.

Mullu tootis Georgian Glass Mineral Waters 107 miljonit pudelit Borjomi vett, seda oli 12% enam, kui tunamullu.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757