Kaubandus.ee  • 15. veebruar 2009
Jaga lugu:

Borjomi kasutuslitsents avalikule pakkumisele

Gruusia majandusarengu ministeerium teatas, et lähipäevil kuulutatakse välja avalik konkurss Borjomi mineraalvee kaubamärgi kasutamiseks.

Kes konkursi võidab, võib kaubamärki kasutada 25 aastat. Esialgse hinnangu järgi maksab 25-aastane kaubamärgi kasutusluba ligikaudu kaheksa miljonit USA dollarit, vahendab Läti Delfi Interfaksi.

Avaliku konkursi järgi tekkis vajadus, sest märtsis lõpeb ministeeriumi leping praeguse Borjomi kaubamärgi kasutaja Georgian Glass Mineral Watersiga. Nimetatud firma on Borjomi brändi kasutanud 1997. aastast alates, kusjuures on seda ka 10 aasta jooksul korduvalt pikendanud.

Mullu tootis Georgian Glass Mineral Waters 107 miljonit pudelit Borjomi vett, seda oli 12% enam, kui tunamullu.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt