Autor: Kaubandus.ee • 26. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti toiduained jõuavad lõpuks Soome kaubanduskettidesse

Väikefirma Delisiest on saavutamas seda, milles suurfirmadki ebaõnnestuvad – Eesti toiduainetega Soome turule sissemurdmise, vahendas Kauppalehti.

Delisiest tegevjuhi Sampsa Luukkanen peab Eesti toodete vähese levi põhjuseks vähese valiku pakkumist: "Teised on kunagi toonud ühte-kahte toodet ja logistiliselt teeb see asja keeruliseks. Samuti andsid kauplused kohe alguses mõista, et vaid paari toote sisse saamine pole kasulik."

Väikeettevõte suutis pakkuda 80 artikliga tootenimistut, millest hiljem jäi sõelale 40. Nad loovad toodetele katusebrändi ning tõlgivad etiketid nii soome kui ka rootsi keelde, säilitades samas asjade algupärased logod ja kujunduse.

„Eesti ettevõtted on asjaga hästi kaasa läinud. Vaid mõningatel kordadel on püütud hinda kunstlikult kõrgele tõsta. Hulgihind on proovitud tõsta kõrgemale kui letihind Eestis. Ainult Soome osalusega ettevõtted Eestis suhtusid leigelt,” selgitas Luukkanen.

Eestimaise päritoluga toodete letihind pole teisel pool lahte siiski madalam teiste kaupade omadest. Kohalikud tarbijad peaksid sealsetes Prismades ja Citymarketites Eesti toidukaupu suhteliselt hästi vastu võtma.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700