Kaubandus.ee  • 17. märts 2009
Jaga lugu:

Kriisi ajal juuakse kanget kärakat vähem

Kriisi ajal on rahvas hakanud vähem viina ja muud kanget kärakat jooma, mure uputatakse hoopis kange õlle ja odava veini sisse.

Kange kraadiga vägijooke on vähem ostetud juba sügisest saati, kinnitab Prisma peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas ajalehele Õhtuleht ja lisab, et õlle ostmine polevat see-eest põrmugi kahanenud. „Sootuks rohkem ostetakse aga odavat veini – näiteks neid marke, mis maksavad alla 100 krooni,“ kinnitab Lainas.

Rimi ja Säästumarketi poodnike tähelepanekute kohaselt pole alkoholi müük vähenenud, kuid

tihti eelistatakse väiksemasse pudelisse villitud vägijooki ja lahjemast kraamist olevat suurem menu odavatel markidel.

Rahva joomisharjumuste muutumises kriisi ajal pole midagi erilist, nendib Wismari haigla psühhiaater Jaanus Mumma. „Võetakse ikka odavamat ja kangemat, ka salaviina ja surrogaatide joomine võib kasvada,“ ennustab doktor ja lisab, et ega joomine ei ole raskest seisust väljapääs.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt