Kriisi ajal on rahvas hakanud vähem viina
ja muud kanget kärakat jooma, mure uputatakse hoopis kange õlle ja odava veini
sisse.
Kange kraadiga vägijooke on vähem ostetud juba sügisest saati, kinnitab Prisma peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas ajalehele Õhtuleht ja lisab, et õlle ostmine polevat see-eest põrmugi kahanenud. „Sootuks rohkem ostetakse aga odavat veini – näiteks neid marke, mis maksavad alla 100 krooni,“ kinnitab Lainas.
Rimi ja Säästumarketi poodnike tähelepanekute kohaselt pole alkoholi müük vähenenud, kuid
tihti eelistatakse väiksemasse pudelisse villitud vägijooki ja lahjemast kraamist olevat suurem menu odavatel markidel.
Rahva joomisharjumuste muutumises kriisi ajal pole midagi erilist, nendib Wismari haigla psühhiaater Jaanus Mumma. „Võetakse ikka odavamat ja kangemat, ka salaviina ja surrogaatide joomine võib kasvada,“ ennustab doktor ja lisab, et ega joomine ei ole raskest seisust väljapääs.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.