Autor: Kaubandus.ee • 17. märts 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kriisi ajal juuakse kanget kärakat vähem

Kriisi ajal on rahvas hakanud vähem viina ja muud kanget kärakat jooma, mure uputatakse hoopis kange õlle ja odava veini sisse.

Kange kraadiga vägijooke on vähem ostetud juba sügisest saati, kinnitab Prisma peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas ajalehele Õhtuleht ja lisab, et õlle ostmine polevat see-eest põrmugi kahanenud. „Sootuks rohkem ostetakse aga odavat veini – näiteks neid marke, mis maksavad alla 100 krooni,“ kinnitab Lainas.

Rimi ja Säästumarketi poodnike tähelepanekute kohaselt pole alkoholi müük vähenenud, kuid

tihti eelistatakse väiksemasse pudelisse villitud vägijooki ja lahjemast kraamist olevat suurem menu odavatel markidel.

Rahva joomisharjumuste muutumises kriisi ajal pole midagi erilist, nendib Wismari haigla psühhiaater Jaanus Mumma. „Võetakse ikka odavamat ja kangemat, ka salaviina ja surrogaatide joomine võib kasvada,“ ennustab doktor ja lisab, et ega joomine ei ole raskest seisust väljapääs.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757