Autor: Kaubandus.ee • 12. aprill 2009

Ketikauplused suretavad väikesed naaberpoed välja

Eesti konjunktuuriinstituudi jaanuarikuise uurimuse tulemustest nähtub, et 80 protsenti elanikkonnast eelistab osta toidukaupa suurtest ketikauplustest ning väikepoodide külastatavus on viie aastaga langenud tervelt kümnendiku.

Viljandimaal Sürgaveres Pihla kauplust pidanud Rutt Raba sulges oma poe juba ülemöödunud aastal, kirjutas Sakala. Selles, et poe käigus hoidmine muutus üha raskemaks, mängisid oma osa alkoholi- ja tubakaaktsiisi seaduse muutmine ning põhivarustaja Viljandi Koidula kaubalao sulgemine.

Väikeettevõtja väitel ei saanud talle saatuslikuks suure A ja O poeketi naabrus, sest ostjaid jagus mõlemale poole, vaid see, et ta ei leidnud poe varustamiseks sobivat hulgimüüjat. Näiteks tõi Raba õllepudeli hinna, mis oli tema poele 2 krooni kallim kui suurtellimustega eelisolukorras olevale konkurendile.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354