Autor: Kaubandus.ee • 12. aprill 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ketikauplused suretavad väikesed naaberpoed välja

Eesti konjunktuuriinstituudi jaanuarikuise uurimuse tulemustest nähtub, et 80 protsenti elanikkonnast eelistab osta toidukaupa suurtest ketikauplustest ning väikepoodide külastatavus on viie aastaga langenud tervelt kümnendiku.

Viljandimaal Sürgaveres Pihla kauplust pidanud Rutt Raba sulges oma poe juba ülemöödunud aastal, kirjutas Sakala. Selles, et poe käigus hoidmine muutus üha raskemaks, mängisid oma osa alkoholi- ja tubakaaktsiisi seaduse muutmine ning põhivarustaja Viljandi Koidula kaubalao sulgemine.

Väikeettevõtja väitel ei saanud talle saatuslikuks suure A ja O poeketi naabrus, sest ostjaid jagus mõlemale poole, vaid see, et ta ei leidnud poe varustamiseks sobivat hulgimüüjat. Näiteks tõi Raba õllepudeli hinna, mis oli tema poele 2 krooni kallim kui suurtellimustega eelisolukorras olevale konkurendile.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700