Autor: Kaubandus.ee • 18. mai 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Õlu kogub veinisõpru

Majanduslanguse tõttu võidab õlu USAs turgu varem teisi alkoholitüüpe eelistanud tarbijate seas, kirjutab Bloomberg.

"Kui alkohoolseid jooke on vahel peetud majanduslangusele üsna vastupidavaks, on praegu näha olulisi tõendeid tarbijate joogi- ja toidueelistuste muutumise kohta," sõnas uuringu läbi viinud Nielseni president Danny Brager.

Inimesed ostavad suuremaid pakendeid, rohkem kohalikku toodangut ja eksperimenteerivad vähem uute toodetega. "Näeme tarbijate liikumist õlle kategooriasse, mis muidugi meie jaoks on hea, ning õllede seast valitakse eelkõige tavalisem kodumaine vinge importõlle asemel," lausus õlletootja Anheuser-Busch juht Carlos Brito.

Bloombergi tänane päeva graafik näitab õlle kasvÕlu kogub veinisõpruavat edumaad veini ees.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700