Majanduslanguse tõttu võidab õlu USAs turgu
varem teisi alkoholitüüpe eelistanud tarbijate seas, kirjutab Bloomberg.
"Kui alkohoolseid jooke on vahel peetud majanduslangusele üsna vastupidavaks, on praegu näha olulisi tõendeid tarbijate joogi- ja toidueelistuste muutumise kohta," sõnas uuringu läbi viinud Nielseni president Danny Brager.
Inimesed ostavad suuremaid pakendeid, rohkem kohalikku toodangut ja eksperimenteerivad vähem uute toodetega. "Näeme tarbijate liikumist õlle kategooriasse, mis muidugi meie jaoks on hea, ning õllede seast valitakse eelkõige tavalisem kodumaine vinge importõlle asemel," lausus õlletootja Anheuser-Busch juht Carlos Brito.
Bloombergi tänane päeva graafik näitab õlle kasvÕlu kogub veinisõpruavat edumaad veini ees.
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.