USA suurim õlletootja Anheuser-Bush InBev
NV ning MillerCoors LLC teatasid mõlemad, et kavatsevad sügisel paljudes USA
regioonides tõsta õlle hinda, kirjutab The Wall Street Journal.
"Me arvame, et keskkond on selleks väga sobiv," kinnitas majanduslehele Anheuseri USA divisjoni juht David Peacock. Kavatsustest eelnevalt informeeritud jaemüüjad on muudatustega nõus, kinnitas ta.
"Seni on meil olnud väga head hinnad ja edaspidiseks projekteerime veel paremat hinnakeskkonda," kinnitas ka MillersCoorsi asepresident Brad Schwartz, kes aga täpsematest muutustest ei soovinud rääkida.
Kaks õlletootjat koguturusoaga USAs 80 protsenti tõstsid enam-vähem samal ajal õlle hinda ka eelmisel aastal.
Mõlemad tootjad on sel aastal vaatamata mahtude langemisele teatanud headest kasuminumbritest. MillerCoorsi esimese kuue kuu käive kasvas 27 protsenti ning Anhauseri Põhja-Ameerika divisjoni EBIDTA-kasum kasvas 29 protsenti.
Seotud lood
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.