Kaubandus.ee  • 2. september 2009
Jaga lugu:

Eestis pole kliendikaarti, mis teeks õnnelikuks

ASi Põltsamaa Felix juhataja Anti Orav ütles Äripäeva tänasele päevaküsimusele vastates, et ta ei tea ühtki kliendikaarti, mille üle võiks olla õnnelik.

"Kõige sagedamini kasutan Selveri kaarti, kuna see on kohapeal kõige laiema valikuga ostukoht. Samas pole sellist ühte väljapaistvat kaarti, mille üle võiksin olla õnnelik," rääkis Orav.

"Pigem on küsimus selles, et kliendikaarte on liialt palju. Alati lähed mingisse poodi siis, kui seda kaarti kaasas pole. Uut kliendikaarti ma väga kergelt kasutusele ei võta – neid on tekkinud nii palju. Ma ei käi selle järgi poes, et mille kaart mul olemas on," selgitas ta.

"Kauplused üritavad kliendikaartidega kinnistada endale lojaalset seltskonda, aga paraku on seis selline, et keegi midagi erilist vastu ei paku. Nii tuleb välja, et kõik inimesed on kõikidele kauplustele lojaalsed ja jõuame nulli tagasi – efekti pole. ETK Säästukaart on siin natuke eristuvam, teised pole väga suurt eelist tekitanud," lisas Orav.

Äripäeva tänane päevaküsimus kõlas: "Milline on kõige kasulikum kliendikaart?"

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt