Kaubandus.ee  • 2. september 2009
Jaga lugu:

Säästumarket kuulutas välja hinnasõja

Tänasest muutus Säästumarketite hinnatase senisest soodsamaks ning ettevõte hakkab pakkuma teiste kaupluste kampaaniatooteid samade hindadega.

Säästumarketeid haldava Rimi Eesti Food ASi turundus-ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul on hinnamuudatus tingitud üldisest turuolukorrast.

"Säästumarketite eesmärk on olla turul hinnaliider, senini oleme pakkunud kliendile igapäevaselt teistest kauplustest 5-10% odavamat hinnataset, ent konkurentide kampaaniad on muutunud jõulisemaks," ütles ta.

"Sellest tulenevalt asumegi nüüd Säästumarketite hinnaeelise parandamiseks sõna otseses mõttes teiste kaupluste kampaaniapakkumisi kopeerima, millele lisaks langetame mitmete toodete tavahindu," kuulutas Mägioja välja hinnasõja.

Parimate hindade tagamiseks alustab ettevõte teme sõnul laiaulatuslike hinnavõrdlustega. "Oleme ka senini teinud igapäevaselt hinnakontrolle, kuid

nüüd haarame võrdlusesse senisest rohkem tooteid ning laiendame võrreldavate kaupluste võrgustikku," ütles Mägioja. Ta lisas, et konkurentidest paremate hindade pakkumisel ollakse vajadusel valmis kasumist loobuma.

Eestis kümme aastat tegutsenud Säästumarketitel uuendati viimase aasta jooksul siseilmet ja suurendati sortimenti 1700 tooteni. Säästumarketite kett on esindatud 28 Eesti asulas. Rimi Food Eestis ASi kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt