Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Särgava soovib kliendikaardilt reaalset soodustust
Harju Maakohtu esimees Helve Särgava ütles
Äripäeva päevaküsimusele vastates, et kõige kasulikum on reaalset soodustust
andev kliendikaart nagu seda on näiteks Säästukaart, mida naine ka kõige
rohkem kasutab.
"Loomulikult kõige kasulikum on see kliendikaart, mis annab reaalselt soodustust ja ka selle kliendikaardi kasutamine on kõige sõbralikum. See tähendab, et mul on sisenedes mingisse kaubandusvõrku kohe pilt selge, mis soodustust selle kliendikaardiga saan või kas on mõtet kasutada seda kliendikaarti," rääkis Särgava.
"Kliendikaarte on mul endal päris palju," tunnistas naine. "Kliendikaartide kohta tahan öelda, et minule kui kliendile oleks kõige sõbralikum see, kui ma ühte kliendikaarti saaksin kasutada kõikides kohtades, aga praegu on rahakott sõna otseses mõttes kõikidest kaartidest priske. Kõige arukam oleks see ID-kaardiga või pangakaardiga siduda. Öeldakse ju, et meil on e-ajastu."
Särgava lisas: "Kuna mu koduteele jääb Maksimarket, kust ma igapäeva toiduasjad ostan, siis selle tõttu on kindlasti minu jaoks kasutuse kohapealt number üks Säästukaart."
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.