ETK Grupi 2009. aasta netokäive oli 5,76 miljardit krooni, mis jääb mullusele kuuendiku võrra alla.
Eelmisel aastal ulatus grupi netokäive 6,86 miljardi kroonini.
Suurima osa ETK Grupi käibest moodustas kauplusekett Konsum, mille netokäibeks oli 2,41 miljardit krooni, kasvades võrreldes 2008. aastaga 6,5% ning moodustades kogu grupi käibest 53,8%, teatas ettevõte.
Konsumile järgnesid A ja O kauplused 23,8%ga, Maksimarket 20,7%ga ning E-Ehituskeskus 1,6%ga.
ETK juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul soovitakse alanud majandusaastal kasvatada sisemist efektiivsust, tõhustada koostööd tarnijate ja kohalike väiketootjatega ning panustada senisest enam kliendilojaalsuse suurendamisse.
ETK-le kuuluvad Maksimarketi, Konsumi, A ja O, E-Ehituskeskuse, Säästu, Meieri ja Säästukaardi kaubamärgid. ETK gruppi kuulub ligi 380 müügiüksust üle Eesti.
Seotud lood
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.