• 25.02.10, 19:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Oleg Gross: uued kauplused peaksid müügimahtu tõstma

Tahame tänavu tõsta müügimahu taas 2008. aasta tasemele ehk veidi üle ühe miljardi kroonini, ütles ASi OEG Elektra nõukogu esimees Oleg Gross.
„Selle eesmärgi saavutame aga ilmselt ainult tänu uute kaupluste avamisele,“ lausus Gross ja lisas, et tänavu avavad nad Tallinnas kuni viis uut kauplust ja ühe kaupluse Kohilas. „Kõlab veidi pessimistlikult, aga klientide ostujõu paranemist ma tänavu loota ei julge.“
Grossi Toidukaubad poeketi müügikäive oli esialgsetel andmetel eelmisel aastal 934 miljonit krooni ehk 13 protsenti väiksem kui 2008. aastal, mil käive küündis 1077 miljoni kroonini.
„Kasumi tõus oli mullu sümboolne – 1,4 protsenti,“ lausus Gross ja täpsustas, et kui 2008. aastal teenis nende jaekaubakett 54 miljonit krooni, siis eelmisel aastal 54,8 miljonit krooni.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele