• 27.04.10, 22:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tippjuht: palju kaubanduspinda vales asukohas

Eestis on liiga palju kaubanduspinda halvas asukohas ning vastupidi – õiges asukohas napib, ütles IV Toidutööstuse Aastakonverentsil Prisma Peremarket AS tegevjuht Janne Lihavainen.
Diskusioonivoorus küsiti Lihavainenilt, et kas Eestis ei ole kaubanduspinda natuke liiga palju? „Pinda on liiga palju valedes kohtades ja liiga vähe õigetes kohtades,“ vastas Prisma tegevjuht. Samas prognoosis ta, et 2015. aastaks on oodata toidupoodide vähenemist näiteks keldripoed kaovad ära, selgitas ta. „Pikemas perspektiivis jäävad Baltikumis alles 3-4 ketti ja mõned väiksemad poed. Need 3-4 on ka praegu Eestis esindatud,“ lisas Lihavainen.
Poodide vähenemisega nõustus ka ETK juht Kati Kusmin. „Poodide arv väheneb mõnevõrra, see on juba trend. Kolme suurema käes on praegu 60% turust ja nelja suurema käes üle 80%-i,“ rääkis Kusmin. Tema sõnul tahab tarbija rohkem kette.  2015. aastaks võib Eesti jaeturul olla nii uusi tegijaid kui ka mõnede ettevõtete liitumisi. „Enne majanduslangust oli kuulda, et tahetakse Eesti turule tulla,“ vihjas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele