Kaubandus.ee  • 14. september 2010
Jaga lugu:

Tesco püüab võita korealaste poolehoidu balletitundidega

Briti jaekaubanduskett püüab tõusta Lõuna-Koreas turuliidriks, õpetades korealastele inglise keelt ja pakkudes balletikoolitusi oma Homeplus poodides. Ettevõtte ambitsiooniks on turuliidri roll kolme aasta jooksul.

Koolitused, mis maksavad kuni 40 000 woni ehk 34,46 dollarit kolme kuu eest, aitavad jaekaupmehel tõsta oma staatust kogukonnas ja võita kliente, ütles Lõuna-Korea üksuse juht Seung-Han Lee. Miljon teismelist veedavad keskmisega võrreldes topeltaja Homeplusi poodides.

Ettevõtte turuosa 92 miljardi dollarilisel Lõuna-Korea esmatarbekaupade jaemüügiturul oli 5,5 protsenti. Shinsegae E-market on turuliider kuue protsendise turuosaga.

Gigandid Carrefour ja Wal-Mart Stores on Lõuna-Korea turult lahkunud. Shinsegae ostis Wal-Marrt Storesi riigis asuva keti 2006. aastal.  Tesco ostetud Homver ostis E. Land Groupi 2008 . aastal. Varem kuulus see Carrefourile.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt