Äripäev korraldab 16. detsembril hotellis Olümpia seminari "Mida hindu kujundades silmas pidada?", kus jagatakse nõu hinnatõusu põhjendamiseks.
Ettekanded annavad ideid praegu eriti aktuaalsel teemal, kuidas hinnatõusu veenvalt ja kliendile vastuvõetavalt põhjendada. Psühholoogia professor Mare Pork räägib, mida tunneb hindade tõustes klient. Idea reklaamiagentuuri tegevjuht Evelin Mägioja jagab näpunäiteid, kuidas hinnatõusu põhjendada. Majandusõppejõud Andres Arrak hoiatab vigade eest hindade muutmisel. Juttu tuleb ka Soome kogemustest eurole üleminekul, kuidas hoiduda kartellikokkuleppe süüdistusest, järgmise aasta hinnaprognoosidest jpm.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.