Autor: Kaubandus.ee • 6. detsember 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas põhjendada hinna tõstmist?

Äripäev korraldab 16. detsembril hotellis Olümpia seminari "Mida hindu kujundades silmas pidada?", kus jagatakse nõu hinnatõusu põhjendamiseks.

Ettekanded annavad ideid praegu eriti aktuaalsel teemal, kuidas hinnatõusu veenvalt ja kliendile vastuvõetavalt põhjendada. Psühholoogia professor Mare Pork räägib, mida tunneb hindade tõustes klient. Idea reklaamiagentuuri tegevjuht Evelin Mägioja jagab näpunäiteid, kuidas hinnatõusu põhjendada. Majandusõppejõud Andres Arrak hoiatab vigade eest hindade muutmisel. Juttu tuleb ka Soome kogemustest eurole üleminekul, kuidas hoiduda kartellikokkuleppe süüdistusest, järgmise aasta hinnaprognoosidest jpm.

Täpsem info siit.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700