Kaubandus.ee  • 6. detsember 2010
Jaga lugu:

Kuidas põhjendada hinna tõstmist?

Äripäev korraldab 16. detsembril hotellis Olümpia seminari "Mida hindu kujundades silmas pidada?", kus jagatakse nõu hinnatõusu põhjendamiseks.

Ettekanded annavad ideid praegu eriti aktuaalsel teemal, kuidas hinnatõusu veenvalt ja kliendile vastuvõetavalt põhjendada. Psühholoogia professor Mare Pork räägib, mida tunneb hindade tõustes klient. Idea reklaamiagentuuri tegevjuht Evelin Mägioja jagab näpunäiteid, kuidas hinnatõusu põhjendada. Majandusõppejõud Andres Arrak hoiatab vigade eest hindade muutmisel. Juttu tuleb ka Soome kogemustest eurole üleminekul, kuidas hoiduda kartellikokkuleppe süüdistusest, järgmise aasta hinnaprognoosidest jpm.

Täpsem info siit.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt