Autor: Kaubandus.ee • 11. jaanuar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lihavainen avalikustab Prisma edu tagamaid

Prisma Peremarketi juht Janne Lihavainen räägib Äripäeva peatselt tuleval konverentsil Prisma eduvalemitest Eestis ja soovitab muuhulgas kriisi ajal erinevatesse konsultantidesse skepsisega suhtuda.

Lihavaineni ütlusel seisneb Prisma üks edutegureid seisneb selles, et ei minda kohe kaasa erinevate konsultantide ideede ja nõuannetega, kuidas müüki masuajal kasvatada. Prisma üks eeliseid on tema sõnul olnud ka see, et kasutati ära Soome 1990ndate alguse majanduslanguse ehk lama kogemusi.

Äripäeva konverents "Ettevõtte kasvul pole piire" toimub 17. veebruaril Tallinnas Swissotelis. Teiste seas esinevad Bo Henriksson, Alar Tamming, Antti Moppel, Igor Rõtov, Olle Horm ja Raivo Hein. Vaata lähemalt siit.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757