• 13.01.11, 18:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olle Horm tutvustab, kuidas konkurente alistada

Kuidas Maag Lihatööstus ja Maag Konservitööstus on konkurentsitihedal turul kasvatanud oma turuosa konkurentide arvel, räägib ettevõtete juht Olle Horm Äripäeva konverentsil.
Konkurendid ei loovuta ilma võitluseta grammigi, selgub 17. veebruaril Hormi ettekandest konverentsil "Ettevõtte kasvul pole piire".
Hormi sõnul on toiduainete turg olemuselt stabiilne, sest inimesed söövad hoolimata majanduse olukorrast ikka sama palju – tühja kõhtu me ei salli. Selleks, et stabiilsel ja ülitiheda konkurentsiga turul kasvada, tuleb kasvatada turuosa. Kuidas ja mis tegevustega kavatseb Maag Lihatööstus oma konkurentidest eristuda ja turuosa juurde võita, sellele Horm konverentsil keskendubki.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele