Autor: Kaubandus.ee • 1. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rimi: töötajate keskmine palk hoopis tõuseb

Rimi teatas nende töötajate palgalanguse uudise peale, et muutis kaupluste teenindusstruktuuri, mille tulemusel ühtlustati klienditeenindajate tööülesanded. Muutuste tulemusel Rimi teenindajate keskmine palk tõuseb.

”Varasematel aastatel kuulus kala- ja lihameistrite tööülesannete hulka ka liha ja kala töötlemine, mistõttu olid need spetsialistid ülejäänud saaliteenindajatega võrreldes kõrgemalt tasustatud,” selgitas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja.

”Täna tehakse see töö ära Rimi keskköögis või tarnijate juures ning kala- ja lihameistrite tööülesanded on sellega seoses oluliselt muutunud,” sõnas Lilleoja. ”Selles valguses polnud õigustatud, et kassapidaja, kelle tööpäev on pingeline ja vastutusrikas, peaks leppima madalama töötasuga kui spetsialist, kelle töömaht on täna vähenenud,” lausus ta.

”Teenindajaameti tööülesannete ja kohustuste ühtlustamine tähendab küll värske kala- ja lihaleti töötajatele palgalangust, kuid samal ajal kõikidele kassapidajatele ja saaliteenindajatele aga palgatõusu,” ütles turundusjuht. ”Seega, keskmine palk Rimi kauplustes selle muutusega seoses hoopis kasvab,” lisas ta.

”Uue jaotusega muutub klienditeenindus paindlikumaks, sest kõik Rimi müügisaali töötajad hakkavad täitma rotatsiooni käigus ühesuguseid tööülesandeid,” ütles Lilleoja.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700