"Aga ma armastan inimesi," ütles 12 aastat Kaubamajas müügiorganisatsioone juhtinud naine.
Kuidas Kaubamaja müügiinimesi valib? Kuuri sõnul on neile oluline ausus, loovus, koostöö ja tahe. Tahe on kõige olulisem, seda isikuomadust ei saa koolis õppida, see peab olema kaasasündinud. Samuti on Kaubamajas väga oluline loovus. Iga töötaja, kes otsib meie ettevõttes uusi võimalusi, saab esile tõstetud. "Iga teenindaja on justkui kunstnik, kelle teenindus on täpselt temale omane teenindus," iseloomustab Kuur. Ta lisas, et Kaubamajas on teenindajatel neli taset.
Teenindaja vajab alati hindamist ja tagasisidet. Kuur toonitas veel, et nemad ostavad väljaspoolt sisse "pimeostu teenust", et tagada hinnatavate tõeline objektiivsus. Teine arvamus lisaks oma otsesele juhile.
Müügikonverentsil 2011 toodi eeskujuks ka Tallinna Kaubamaja töötaja Maie, kellel on fenomenaalne mälu. "Täiesti uskumatu, aga ta mäletab alati, mida ma viimasel korral ostsin. Nüüd ma kiikan Maiet otsides Kaubamajas alati ringi ja kui teda parasjagu tööl ei ole, siis kaob ka minu tahtmine midagi osta," ütles Aira Tammemäe, kes on Äripäeva Müügikonverents 2011 idee autor ja teostaja.