• 19.08.11, 13:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Delfi hakkab Cherryga konkureerima

Delfi avas täna uue teenuse Delfi Diil, mille eesmärgiks on tuua kasutajateni iga päev uusi võimalikult soodsaid pakkumisi. Sama äri turuliider on Eestis Cherry.
Uut projekti opereerib Delfi koos Baltimaade ühe edukaima sooduspakkumisi vahendava ettevõttega Deal24 OÜ. Lähiajal avatakse sarnased teenused ka Lätis ja Leedus.
Delfi juhatuse esimehe Allan Sombri sõnul on ligi aasta eksisteerinud sooduspakkumiste turg Eestis väljumas lapsekingadest. Nii tarbijad, soodustuste pakkujad kui ka vahendajad on teenuse varajase arengustaadiumi läbinud ning nõrgemad lülid on ka välja praagitud.
"Tarbijad on teenuse omaks võtnud ning samuti on soodustuste pakkujad täna mõistmas paremini, millisel juhul antud võimalust oma toodete või teenuste heaks kasutada. Seetõttu otsustasime turule siseneda just praeguses faasis," märkis ta.
Delfi peab oma tugevuseks veebikeskkonna suurt kasutajate hulka ja usaldusväärsust. "Üle poole miljoni kasutaja tõttu sobivad Delfi Diili jaoks väga paljud pakkumised, mis jõuavad kiirelt suure hulga potentsiaalsete klientideni ning seetõttu on Delfi Diil suurima turundusjõuga sooduspakkumiste teenus," kinnitas Sombri.
"Me ei alusta Delfi Diili tegemist nullist, vaid kaasasime kogemuse ja usaldusväärsuse tõstmiseks antud valdkonnas eduka rahvusvahelise kogemusega partneri Deal24," lisas ta.
Delfi Diili partner Deal24 kuulub rahvusvahelisse ettevõtete gruppi Rebate Networks GmbH, mis opereerib sarnast teenust 29 riigis ja rohekm kui 300 linnas üle maailma, sh Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes.
Delfi on Eesti ja Baltimaade suurim internetiportaalide operaator, kellel on Eestis Emori uuringu TNS Metrix+ andmetel 524 000 kasutajat kuus. Delfi kuulub meediakontserni Ekspress Grupp.

Seotud lood

Uudised
  • 30.05.16, 23:37
Läti ettevõtja: Cherry tegi neli suurt viga
Läinud nädalal lõpetas sooduskupongide vahendaja Cherry Media tegevuse Eestis, Lätis ja Leedus. Läti ettevõtja Normunds Bergs, kes oli algusaegadel Läti Cherry osanik, loetles Läti rahvusringhäälingule üles vead, mis võisid tema hinnangul ettevõttele saatuslikuks saada.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele