Estonian Airi käibest annab kolmandiku veebipood, millega oleme Eestis suurimad, ütles Estonian Airi e-kommertsi direktor Enn Lamp.
"Me ise peame end Eesti kõige suuremaks veebipoeks, arvestades just käibemahtu," lisas ta. "Piltlikult võib öelda, et kolmandik kogu firma käibest tuleb netist," kinnitas Lamp, kelle sõnul on uutele turgudele kõige lihtsam jõuda just interneti kaudu.
Estonian Airil on olemas ka kogemus, kui veebipoest sai osta igas riigis seal kehtiva valuuta eest, kuid võimalus kaotati, kuna oli tohutult keeruline ning tõi firmale kaks miljonit krooni kahju puhtalt valuutakurssidega seoses.
"Valuuta ei ole müügiargument, millega toodet müüa, vaid toode ise peab olema hea. Kui ta on väga hea, maksab inimene selles valuutas, mida kaupmees küsib," rääkis Lamp internetiturunduse konverentsil Best Internet.
Estonian Airi veebipoe kasutajatest on 60% Eesti tarbijad, 35% moodustavad mujalt tulevad tarbijad.
Lennupiletite veebipoest ostmise muudab Estonian Airi e-kommertsi direktori sõnul keeruliseks asjaolu, et palju on ärilende, kus lennu eest tasub ettevõte, kuid ettevõtted tahavad maksta raamatupidamislikel kaalutlustel arvega.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.