• 21.11.11, 13:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prisma laskis konkurentide survel hinnad alla

Prisma Peremarket otsustas tiheda konkurentsi tõttu langetada pea poolte Hinnagarantii toodete hindu, teatas kaubanduskett.
Hinnalanguse peamise põhjusena tõi ettevõtte tegevdirektor Janne Lihavainen jaekaubanduse tihedat konkurentsi ja soovi hoida Prisma hinnatase kõikidest Eestis tegutsevatest jaekettidest kõige soodsamal tasemel. Hinnagarantii kampaania on Prisma enda hinnangul osutunud äärmiselt edukaks ja kasvatanud käivet eelmise aastaga võrreldes üle 30%.
Hinnalanguse teevad läbi 18 Hinnagarantii toodet. Nende hulgas on jahutatud broiler, keefir, hapukoor, Argipäeva vorst, nisujahu, kaerahelbed, mähkmed ja mitmed teised tooted.
Prisma lubas külmutada tänavu 40 enimostetud toote hinna aasta lõpuni, kuid ka teised kaubandusketid on kampaaniates odavatele hindadele panustanud.
Seitsme kauplusega ja ühe restoranimaailmaga Prisma Peremarket annab Eestis tööd ligi 1000 inimesele. Prisma kuulub SOK-le, mis tegutseb Soomes, Eestis, Lätis ja Venemaal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele