Kaubandus.ee  • 21. november 2011
Jaga lugu:

Prisma laskis konkurentide survel hinnad alla

Prisma Peremarket otsustas tiheda konkurentsi tõttu langetada pea poolte Hinnagarantii toodete hindu, teatas kaubanduskett.

Hinnalanguse peamise põhjusena tõi ettevõtte tegevdirektor Janne Lihavainen jaekaubanduse tihedat konkurentsi ja soovi hoida Prisma hinnatase kõikidest Eestis tegutsevatest jaekettidest kõige soodsamal tasemel. Hinnagarantii kampaania on Prisma enda hinnangul osutunud äärmiselt edukaks ja kasvatanud käivet eelmise aastaga võrreldes üle 30%.

Hinnalanguse teevad läbi 18 Hinnagarantii toodet. Nende hulgas on jahutatud broiler, keefir, hapukoor, Argipäeva vorst, nisujahu, kaerahelbed, mähkmed ja mitmed teised tooted.

Prisma lubas külmutada tänavu 40 enimostetud toote hinna aasta lõpuni, kuid ka teised kaubandusketid on kampaaniates odavatele hindadele panustanud.

Seitsme kauplusega ja ühe restoranimaailmaga Prisma Peremarket annab Eestis tööd ligi 1000 inimesele. Prisma kuulub SOK-le, mis tegutseb Soomes, Eestis, Lätis ja Venemaal.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt